Turkiet!

Om en vecka är jag nere i Turkiet, mamman i familjen fyller år idag om en vecka alltså :)
Så kommer kanske få fira en turkisk födelsedag de första jag gör, kul att få se hur dom gör eller om de är som hemma! Jag är så nyfiken på deras mat, om den är god eller om jag kommer dö av svält där borta?!
Men men, alla länder har väl tonfisk på burk och citron :D då kommer jag klara mig! Plus att de får mig att tänka på mina fina! ♥ Jag låg och kollade lite på datorn och då kollade jag vädret där ner inför veckan jag kommer, och det såg inte helt fel ut! Jag kommer ner på lördag kväll, på tisdagen dagarna efter skulle det vara 17 grader varmt, men de kanske hinner ändras, men man kan ju hoppas att de inte gör det :D

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att åka till Tierp och gå på bio med min fina Ida! Kommer sakna den lilla jätte mycket, men ska tvinga henne och Ulla att ta en liten semester sen i maj eller så och hälsa på mig :) Antar att Robin blir hemma så de är ingen idé att fråga honom ;) haha. Skönt att de finns internet så vi kan hålla kontakten i alla fall :)

Puss hej, skriver mera i veckan tror jag.
Har ganska mycket att göra..
Packa
Begravning ( gammelmormor, och jag tar också farväl av farfar på samma gång :'/ ) <3
Klara körkortet!!
Umgås så mycket som möjligt med mina nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0