Tisdag

om 4 dagar sitter jag på planet och är snart framme i Turkiet! Planet går kvart i 12 från Svergie, men jag ska till London på en mellanlandning där, sen vidare mot Turkiet! Jag börjar bli nervös, har svårt att somna om nätterna.
Har börjat packa lite, har inte packat ner några trosor, jeans, vårjacka, skor och smink saker, och väskan är redan full!! Hur ska jag få plats med allt? Jag antar att jag får be mamma packa min väska.. Jag lägger allt på väskan som jag vill ha med mig så får hon fixa de!
Usch, jag sitter å gråter redan nu när jag "packar" väskan :'(
Önskar jag hade Karolina eller Josefine, helst båda, här med mig :/ Vill packa ner dom i väskan, hoppas dom går med på de!!

Orkar inte skriva mera nu, skriver lite sen!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Julie

vaaarför gråter duuu?

2011-01-19 @ 12:38:41
URL: http://juliejulio.wordpress.com
Postat av: Heidi

För att jag inser hur mycket jag kommer sakna alla här hemma :/ <3

2011-01-19 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0