Snart!

De är snart dags för mig att ta mitt pick å pack å sticka till Istanbul!
De känns helt otroligt, lämna lilla Tobo-Skala- och komma till en stad lika stor som Svergie, Norge och Danmark tillsammans! Jag kommer känna mig som en liten fjutt där borta!
Och fatta vad jag kommer att sakna alla här hemma :O Så därför ska jag ha en liten avskedsmiddag/fest nästa helg hade jag tänkt, så jag hinner träffa alla mina underbara vänner innan jag åker :)
Jag har så mycket jag måste göra nu innan jag åker, känns de som i alla fall, så jag ska försöka fixa ihop ett litet schema för dom dagarna som är kvar så jag vet och inte glömmer något!

De som står först nu den här veckan är:
Måndag
• 08.30 körlektion i Gävle
• Träffa mina bebisar
• Fylla i tatueringen

Tisdag
• Plugga teori, som satan!
• Städa rummet, kliniskt, om jag orkar!

Onsdag (oklart vad som mer händer)
• Plugga teori!
• Ska på Mary Kay

Torsdag
• The big day is here!
• Köpa en stor fin resväska!

Fredag här är inget bestämt än, blir nog lugnt och fundera på vad jag ska bjuda på för mat!

Lördag (en vecka kvar tills jag sticker)
• Laga mat till mina underbara vänner och förbereda mig på ett gråtkalas, i alla fall från min sida!

Söndag
• Försöka få min bror att umgås med mig, han jobbar borta i veckorna så ska fösöka få en heldag med honom :)

De är så de ser ut just nu, kanske blir lite ändringar under veckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0