Snart dags!

Åhhhh, de är snart dags ..
Imorgon är de begravning för finaste gammelmormor, ska ta farväl av finaste, bästaste farfar också eftersom jag är i Turkiet nästa vecka när hans begravning är :(
Jag kan inte riktigt förstå att de är på lördag jag åker! Vet inte om jag vill förstå, de är så mycket som händer och har hänt nu på sistonde. Men på lördag i alla fall då sitter jag på flyget igen och ska snart lyfta från London vidare till Turkiet, jag hoppas att de inte är nå problem så jag blir försenad eller så.

Jag kommer försöka skriva varje dag nere i Turkiet om de är någon som är intresserad! Vet att jag har några som läser i alla fall :)
Puss och kram så länge

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig <3 Ha en underbar tid i Turkiet. Jag kommer att hålla mig uppdaterad här så skriv så mycket du kan. Många pussar och kramar från mamma och pappa.

2011-01-22 @ 14:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0