skönt

Ali kom nyss in och fixade så jag fick svenskt tangentbord! De är vädligt skönt så nu ska jag lära mig vart åäö sitter, dom sitter på samma ställe som hemma fast man ser inte att de ska vara åäö där :p
Idag a min lediga dag, skönt med en ledig dag men man vet inte riktigt vad man ska göra nu eftersom vädret inte är de bästa! Men sen när de börjar bli varmt här då har dom ungefär 1,5 km till stranden så då kan man ju gå dit i alla fall :) hoppas värmen kommer snart!!

Nu ska jag lägga mig i sängen med en påse chips och kolla på tv.
Vi hörs imorgon..

Puss och kram <3

imorgon hade jag velat vara med uppe i haparanda, farfar ska begravas! fina farfar, du fina farfar ♥
i´ll always love you ..

Kommentarer
Postat av: mormor

gulle dej tänd ett ljus för farfar i morgon ,och tänk att vad stolt han skulle vara över dej nu när du är så duktig älskar dej kramisa i massor

2011-01-26 @ 21:24:17
Postat av: Diana

Älskar dig gumman! <3

2011-01-27 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0