Ledig dag!

Jag hitta till MetroCity helt själv, stolt! :)



Jag star pa sista vaningen. De kanske inte ser sa stort ut, men de är stort! De är inte bara runt, de är en raksträcka pa varje ocksa ;) fattar inte att de finns sa manga butiker pa ett och samma ställe!!



En liten fisk :)



Kanske inte ser sa gott ut, men jag lovar att de va supergott! Jag sag 2 chokladfontäner, en med vit choklad och en med mjölkchoklad sa jag gick dit och tog mig en skal med massa jordgubbar och mjölkchoklad :) MUMS!



Köpte mig en ny väska :) ungefär 120 kr :) Jag satte mig och at pa Pizza Hut, och da räknade jag ut att de jag at och drack kosta ungefär 60 kr, de va ganska billigt!



Och när jag kom hem blev jag serverad frukt direkt :) Gotti!

Nu sitter jag bara vid datorn och funderar pa om jag ska ut nagot igen och kolla.
Kanske ska fraga om de finns nagon marknad man kan ga eller ta taxi till, jag älskar marknader :)

Puss och kram sa länge :) <3

Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

Tjusig värre, och som du sa såg det inte så gott ut men kan tänka mig att det var det. Rocky hälsar han med till dig. Kram

2011-01-26 @ 14:05:45
Postat av: mormor

snygg väska. såg verkligen stort ut kramisar

2011-01-26 @ 16:11:32
Postat av: makkan

härligt, ser grymt ut! fortsätt med bilderna :)

2011-01-26 @ 18:33:54
URL: http://nivala.se
Postat av: Anonym

Gud va gott det såg ut med al frukt! Om du tycker om te så ska du prova det turkiska äppelteet, supergott! Granatäppel te är inte heller tokigt! Kram från ett svinkallt Sverige!

2011-01-26 @ 22:09:49
Postat av: Annica Gadle

Jag glömde skriva vem det var ifrån!!!! Kram

2011-01-26 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0