Istanbul, dag 5

Idag har jag haft en hemsk huvudvärk exakt hela dagen ..
Kan ju inte direkt säga att jag äter eller dricker för dåligt för de tycker jag att jag gör hela tiden :)
Nyss kom Pinar in med en skål granatäpplen :)

De blir kanske lite tråkigt att läsa varje dag att vi har lekt med barnen, bytt blöja, matat barnen och sövt barnen! Men de är så de kommer se ut måndag, tisdag, torsdag och fredag. Onsdagar är jag ledig så då får jag göra vad jag vill och på helgerna är ju föräldrarna me så då händer de också lite andra grejer :p

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv och hoppas min huvudvärk försvinner tills imorgon :p

Puss och godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

Hoppas att huvudvärken släpper. du vet det är ju mycket nya intryck för dig och idag har du nog varit extra spänd i och med begravningen men farfar förstår att du inte kan vara med och ta farväl av honom i Haparanda men du har ju haft dina tankar med honom och de dina hela dagen. Jag har varit hos Angelica idag och busat lite med ungarna där dom hälsar så mycket. Ta hand om dig nu kram Lotta Roger Rocky Ronja och Oliver

2011-01-27 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0