Istanbul, dag 3

Hej hej fran ett regnit Istanbul :p men bättre de än snö! Men de skulle tydligen snöa imorgon :(
Men imorgon är jag ledig sa da ska jag ut och kolla in dom enorma shopping galleriorna!
Jag och pappan i familjen va nyss i en galleria och fikade och jag fönstershoppa lite!
Jag kommer bli tvungen att köpa en ny resväska sen när jag aker hem. De finns galet mycket snygga skor sa de är vad som kommer ligga i den nya resväskan ;) haha! Kanske köper ett par nya skor redan imorgon, hoppas jag hittar nagra och att jag vagar ställa mig i kassan och sen försöka betala xD

Idag va barnen lite kinkiga, men dom va säkert bara trötta och hungriga för sa fort dom fick mat och sen sova sa blev de bra :)
Jag börjar bli bortskämd av lilla husmor som städar och lagar mat här hemma. Jag sitter vid datorn eller kollar pa tv när barnen sover och da kommer hon in med skalad och skivad frukt till mig i mängder. And I love it!
Annars är maten ocksa okej, har ätit linssoppa 3 ganger i rad utan att veta om de :p men de gick ju ner de me!
Äter bulgur med köfte ;) (köttbullar för er som inte vet)
De va allt för idag :p
Fortsätt kommentera för de är de som far mig att blogga :) sa jag vet att ni kollar in här och läser!

Puss och kram fran mig här i Turkiet! Snart börjar Desperate Housewives, hoppas de är nya program :P

Love you all! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

kul att höra att de går bra där nere. blir skitsugen att komma ner o hälsa på :)) puss på dig <3

2011-01-25 @ 19:44:42
Postat av: mormor

du får kolla upp vad som är billigt att handla så mamma och jag vet hur mycket pengar vi ska ha med, och vad du ev vill ha i present puss kram

2011-01-25 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0