Godnatt

nu har jag hittat ä :p hehe
Jag ska snart krypa ner och sova!
Kollar pa CNBC-e, engelska program :D sa jag har nagot att kolla pa om kvällarna :)

Dagarna gar ganska fort här. Jag gar upp klockan 8, frukost, leka, mata, söva, lunch för oss, vila, barnen vaknar, leker, äter, sover, vaknar, äter, leker sen är klockan runt 19.00 och da tar föräldrarna över :)

hoppas vı kan ga ut nagot imorgon, skulle behöva lite luft känner jag :p
Godnatt och sov gott allihopa!

Puss, saknar er alla! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Rena rama semestern jämfört med att ha barn själv ;) Du ska se att det här blir bra. Ja det är bra med lite friskluft ;) Hoppas ni kan komma ut på promenad eller så.

Kramis på dig <3 Puss puss

2011-01-24 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0