Ny

Cha cha bloggen. Imorgon kommer förhoppningsvis min nya header upp om min manager lägger upp den vill säga! Han har ju så mycket annat för sig, han har också en grym FOTOblogg HÄR ! spana in..
va ju tvungen att skaffa någon som kan sköta bloggen när jag inte har tid, för mitt jobb är så glammigt och de tar så mycket av min dyrbara tid!

I know, i´m a retarded! :D
Idag har ingenting nytt hänt. Passat barna, idag va de bara jag och Nina så då blev de inte mycket sagt ur min mun :) De känns som att den är igen tejpad, så lite som jag pratat nu på snart 2 veckor :( hemskt ju! Kommer babbla sönder mammas öron när jag kommer hem sen :) men de kommer hon tycka om för usch va hon saknar mig!

så mycket strunt jag skriver! undra va de va i soppan jag åt idag?

Nu ska jag i alla fall säga godnatt till mamma i skype, sen se om de är någon annan inne som har lust att träffas via skärmen ;)
Puss och godnatt <3

Miss you sweetie! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har humor du mitt <3 Sov gott så hörs vi i morgon igen. Älskar dig Puss puss <3

2011-02-03 @ 21:48:01
Postat av: Nathalie.A

Haha, tja tja! Storbloggarn här. Blir ju lite småavis på dig när du är där borta.. Du kommer ju långta tillbaka efter du har åkt x)

Miss U honeey!

2011-02-03 @ 23:12:00
Postat av: mn

haha men vafan... aja :P

2011-02-04 @ 09:57:37
URL: http://nivala.se
Postat av: Moster Anna

Haha du är lolig du ;) .. Hoppas du har det jättebra där nere och inte längtar ihjäl dig efter oss . Vi mår bara bra här i Läby.Kram <3

2011-02-04 @ 10:31:29
Postat av: Moster Lotta

Vad fin din nya bloggsida är ser ju jättemysigt ut. Hoppas allt är bra med dig här är det bra men snöar idag och skithalt ute höll på att halka ikull fast jag har broddar. Roger hälsar han med till dig. Kram

2011-02-04 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0