nu så :)

Nu har den nya headern kommit upp :) Jag är nöjd så tack kära kusin :)
Nu ska du bara fixa lite på rubriktexten ;)

Idag bakas de kanelbullar här i lägenheten :p För imorgon är de 1 års kalas för tvillingarna, sen kanske dom firar Pinar och Ali också efter som dom också fyllt år nu medans jag vart här :) Hela familjen fyller år inom 2 veckor, kan tyckas vara tråkigt! Jag skulle inte vilja ha de så i alla fall :p hehe.
Nej nu ska jag gå och kolla hur de går för Pinar med bullarna :)

Mamma, de blev varken glass eller chips, blev kvar framför dumburken istället :)
Puss och kram, love you all <3


Mm, så gott! mumsmumsmums

Kommentarer
Postat av: Nathalie.A

Sidan var snygg! Oh va skoj med kalas, många barskrik och så där. Mumma ;) Hah

2011-02-04 @ 14:25:53
Postat av: Mamma

Den blev ju jättefin, Markus kan han ;) Hälsa familjen och stort grattis till killarna. Kram

2011-02-04 @ 15:31:15
Postat av: Angelica

Assnygg header, blir lätt avundsjuk!

Måste bara fråga vad det är för något på bilden (under inlägget) är det såser? dressing? först trodde jag det var glass, men det ser för rinnande ut... så snälla hjälp mig sluta fundera och tala om vad det är! ;o)



Kram <3

2011-02-04 @ 15:53:00
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: birgitta o teuvo

vi har ju ingen E"skejp" men turkey ser ju kanon ut hittills! kramiz

2011-02-04 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0