kul ..

kul, jävligt kul! Parfymen jag köpte igår (Giorgio Armani) sa bara poff igår kväll, sen började rinna ut parfym på bordet. aja, känns inte som att jag behöver gråta eftersom jag gav 20 lira för den! Har lite kvar i en pump flaska nu, men de går alltid att fixa :)

Idag har varit en väldigt seg dag.. Jag har vart och köpt glass, 3 stycken för att va exakt! Så ikväll har jag 2 stycken efter maten eftersom jag åt en de första jag gjorde när jag kom hem :)
Vi ska snart äta mat, sen ska jag ha skypedejt med mormor och morfar hoppas jag :) sen är de desperate housewives och sen ännu mera skypedejt sen sova :)

Vi hörs och snart ses vi! :)
Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0