Istanbul, dag 10

jag har bestämt mig ..

Imorgon är min lediga dag, då ska jag först följa med Pinar till jobbet och träffa en svensk tjej där som jag kan prata med :p Sen ska jag gå till MetroCity och äta lunch på PizzaHut och sen ta en efterrätt med massa jordgubbar och choklad! Efter de ska jag gå till Kanyon som är en ännu större galleria tydligen. Önskar jag hade hur mycket pengar som helst så jag kunde shoppa, men icke sa nicke!

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, ska göra några UnblockMe först på iPoden. Jag börjde med en nivå igår kväll, men de va helt omöjlig att klara. Så jag bad Ali att försöka idag när han kom hem från jobbet, han höll på i ungefär 1 timme sen gav han upp och då testa jag igen och då gick de på direkten typ :) hehe. Men nu har jag fastnat på en ny -.- haha

Sov så gott! Vi ses snart..

Puss och kram, ♥ love you all!

Är de någon av er som läser som har skype? :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Love you <3

Hoppas du har haft en toppen dag idag. Själv fick jag sova hela 4 timmar, nu ska jag iväg på möte ;)

Kramar till dig, vi hörs ikväll på Skype

2011-02-02 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0