en dag på stan



Sånt här borde finnas överallt <3



M U M S



Dom har börjat gjort fint inför alla <3s dag!



En liten bild på mig i solen, där satt jag ungefär 1 timme! Hehe



När jag kom hem fick jag frukt! Alltså gjorde de inget att hela pizzan på pizzahut åkte ner i magen :)
Med tanke på att jag är så nyttig och äter massa frukt varje dag..

Nu funderar jag på om jag ska gå ner till stranden och kolla, men de betyder att jag måste gå i en brant uppförsbacke sen när jag ska hem, och jag är osäker på om min rygg klara de! I alla små backar och trappsteg idag har jag fått tårar i ögonen för att de gör så ont :( Ska fråga Pinar sen om de finns massage i närheten ..
Jo jag va in på MANGO och köpte 2 tröjor idag, dom kommer kanske upp senare om jag får någon bra bild på dom :)

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Gudbarnen <3

Du ser ju ut att ha det underbart! Älskar dig! Puss

2011-02-02 @ 14:07:20
Postat av: Inga-Lill

Jättefina bilder, så roligt att se att du mår bra, hoppas du kan få hjälp med ryggen. Kram

2011-02-02 @ 15:32:48
Postat av: sandra h

åh ser att du ha grejen du fick avmej med dej! jag saknar dej pluttan! massa pussaroch kramar!

2011-02-04 @ 14:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0