Ännu mera bilder :)



Kommer passa bra till min midjekjol! Tror jag i alla fall :)




one more ..



Andra sidan är Asien .



Dom vita fläckarna är massa maneter, de va fullt av dom!



Han fiska upp en kundvagn



Skulle du vilja åka över den där bron mamma? ;) Höga kusten är liten jämnfört med den här :)





Så mycket gott att välja på! :O



Men jag valde vanlig choklad, jordgubbar och strössel :)

 

Här är bilen jag glider runt i! Strunta i att den är så skitig, okej?


Så idag har jag vart borta nästan hela dagen. Först va jag med till Pinars jobb och träffade svenska människor! Sen gick jag till Kanyon, en stor galleri som är inomhus fast utomhus, ni fattar eller hur? :D Tyckte inte om den lika mycket som MetroCity för de va kallt att gå där. Så jag gick till MetroCity som ligger ungefär 100 meter där ifrån (Y) gick runt alla våningar, kom till våningen med alla restauranger, gick till PizzaHut och åt lunch! Sen gick jag runt lite till och sen blev de jordgubbar med choklad! Sen gick jag hem, va hemma 30 minuter och sen gick jag ner till vattnet, tvekade lite om jag skulle kliva på båten eller inte. Men jag klev på, blev inbjuden till kapten och fick en kopp te :) Varför pratar INGEN engelska för? :S de är bara att nicka och se glad ut typ :p
När jag skulle gå hem gick jag förbi våffelstånden, och dom är helt galna, de finns flera stycken efter varandra och alla står och skriker på en!! Tog en våffla som ni såg på bilderna och sen gick jag hem och upp för mördar backen :( De är bara hoppas att jag kommer upp ur sängen imorgon, för imorgon är de bara jag och Nina här!!

Ni är dåliga på att kommentera tycker jag! Flera kommentarer vill jag ha! :)

Puss och kram, <3 see you soon







Kommentarer
Postat av: Mackan

Verkar som du har det bra:) kul att höra att du kutar runt själv och verkar hitta bra också:)

Ta hand om dig. <3

2011-02-02 @ 18:01:06
Postat av: Mackan

Verkar som du har det bra:) kul att höra att du kutar runt själv och verkar hitta bra också:)

Ta hand om dig. <3

2011-02-02 @ 18:03:19
Postat av: förstår inte att du vill hem de finns ju massor att göra där som de

2011-02-02 @ 18:07:03
Postat av: Inga-Lill

Helt underbara bilder, så roligt att följa ditt äventyr här. Förstår att det är jobbigt men anrt kan du förstå lite turkiska.

2011-02-02 @ 18:16:11
Postat av: Diana

ser underbart ut!! <3

2011-02-02 @ 19:27:14
Postat av: mn

Yo yo yoooo!

Ser ju skitanajs ut! Tröja #2 var cool, och bilen också för den delen!

Men snälla, ät en kebab för min skull! :D

PS. din blogg behöver en makeover... tihi

Take care! :)

2011-02-02 @ 19:53:20
URL: http://nivala.se
Postat av: tina

du verkar vara en tuff brud i lyxförpackning eller en stark kvinna som klara av utmaningar. fina bilder. kramar

2011-02-02 @ 21:48:03
Postat av: Moster Lotta

Ser ju supermysigt ut, och jag tycker du är tuff som vill och vågar ut i en storstad alldeles själv men det klart man kan ju inte sitta hemma hela tiden heller. Kram

2011-02-02 @ 22:07:56
Postat av: Mamma & Pappa

Vi älskar dig vårat lilla <3

Puss puss puss

2011-02-02 @ 22:13:59
Postat av: Anonym

Du ser ut att ha de bra <3

2011-02-02 @ 23:04:37
URL: http://heidieliisa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Härligt med lite nya kläder! Känner du dig inte lite liten i den bilen förresten? Den ser ut att vara ganska stor =P



Jordgubbar i våffla men smält choklad och strössel det kommer jag testa på nån dag för det såg väldigt gott ut!



Ta hand om dig!

Kram <3

2011-02-03 @ 19:28:45
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Angelica

Härligt med lite nya kläder! Känner du dig inte lite liten i den bilen förresten? Den ser ut att vara ganska stor =P



Jordgubbar i våffla men smält choklad och strössel det kommer jag testa på nån dag för det såg väldigt gott ut!



Ta hand om dig!

Kram <3

2011-02-03 @ 19:29:02
URL: http://ejlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0