vänta ..

att bara vänta hela tiden gör mig galen. men vad ska jag göra när de enda jag tänker på är dig! hela tiden är jag påväg att ringa dig eller skicka ett sms men kommer på mig själv om att låta bli. kommer inte bli bättre om jag hör av mig. kollar på mobilen hela tiden och kollar om jag missat att du ringt eller om du skickat ett sms. men ingenting, och jag vet inte heller när de kommer något! Men när de gör de så blir jag glad igen och jag ska inte vara den flickvän jag har vart. jag ska låta dig göra saker med dina vänner och även med mig! jag älskar dig och de vet du för de va de sista jag sa innan du åkte. jag förstår om du behöver tid, men låt den tiden gå fort så jag slipper vänta. du är de enda som finns i mitt huvud, i love you

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman , hoppas de ordnar sig

2010-09-20 @ 22:18:29
URL: http://magnoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

de hoppas jag också :(

2010-09-20 @ 22:37:15
URL: http://heidieliisa.blogg.se/
Postat av: moster anna

Stumpan gud va jag lider med dig. Finns det någe värre än att vänta. Kom om du behöver prata eller bara komma bort lite. Du vet var jag finns .. Älskar dig <3

2010-09-21 @ 07:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0