Torsdag 2/9

Jag är lättad!
Idag va jag i skolan 2 timmar, sen gick jag till tandläkarn å där slapp jag dra ut tänderna idag i alla fall. Skönt vill jag lova, men dom tog kort på tänderna så jag börja grina. De gjorde så förbannat ont..
Åkte till min gammelmorfar, efter de onda besöket, vi va där i 2 timmar. Tog en burgare i Skebo sen drog vi vidare till Lövstabruk å kollade på små snuttiga valpisar å så söta dom va!

Imorgon ska jag till skolan och ha lite matematik, sen på kvällen blir det kanske krogen om det går för sig!
Men nu ska jag gå och göra mig en macka och sen lägga mig i sängen för att mysa framför en film.
Ha de så bra allihopa, just de kom på att jag lär tacka Therese för länkningen, de har stigit till nästan 3 siffrigt besökarantal nu, så TACK söta Therese!
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0