Tisdag 14/9

Idag va jag uppe tidigt för att gå till tandläkarn vilket va ett helvete!
Efter att jag va färdig gick jag hem till Robin igen och somna om, vaknade vid 11 och gjorde mig iordning sen gick jag och på vägen mötte jag Micke som ville äta lunch med mig :D härligt!
Sen efter lunchdejten väntade körning inne i Gävle vilket gick super bra (Y) Kom tillbaka till Tierp vid 4 tiden och då bokade jag alla lektioner så nu är de mycket dom kommande 4 veckorna! Men de känns bra, innan vintern är vad jag hoppas på.
Snart ska vi äta mat här hemma, sen ska Ulla fixa mitt hår :D Undra vad hon har för idéer, hoppas de blir fint i alla fall!
Ni får ha de så bra, jag kanske skriver sen ikväll och lägger in en bild på de nya!
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0