Onsdag 1/9

De är redan första september :O å de känns som vinter..

Idag va jag i Stockholm och träffa Therese, de är alltid lika kul att träffa henne.
Hon hjälpte mig att hitta en jacka, hittade en super fin som jag köpte inne på H&M för 300 kr! Gick till 4 olika H&M butiker innan vi hitta en i min storlek. Jag köpte också 2 par skor från Skopunkten, Boots aktiga också super fina! Therese har tipsat om dom i sin blogg!
Vi lunchade och satt å pratade, så skönt när man kan prata om nästan allt och de är andra gången vi träffas.
Om jag inte åker dit igen innan kanske vi ses på BlogAwards och går dit tillsammans, kommer bli riktigt kul tror jag!

Nu ska jag ta och sova, har skola imorgon igen och sen väntar tandläkaren, jag är livrädd!
Ha de så bra, Puss!

Kommentarer
Postat av: Heidi

En höstjacka är jag också på jakt efter, men det är så svårt att hitta en som faller en i smaken. Vilken typ av jacka fick följa med dig hem?



Hoppas du får en skön torsdag! =)

2010-09-02 @ 11:35:09
URL: http://mizzpink.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jackan jag köpte kommer ifrån H&M och kostade 300 kr, den är militärgrön, 2 bröstfickor och 2 fickor längre ner :) De finns en ungefär likadan på H&M shop Online, men på den som är där är de med knappar vid dragkedjan och de har inte jag!



Hoppas du hittar en som du tycker om, ha en trevlig helg :)

2010-09-02 @ 20:26:54
URL: http://heidieliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0