Måndag 6/9

Ligger i sängen och ska snart sova, men först måste jag gå upp och ta bort mitt smink!
Idag var det matematik som gällde imorse, 1,5 timme (Y) Sen gick jag till hemköp där jag träffa sötJosefine, sen vidare hem till Diana där jag va barnvakt till Tyra i ungefär 1 timme. Tog bussen hem till Tobo och sen åkte jag, mamma och pappa in till stan. Pappa köpte ny mobil och sen åt vi på max, men de va inge gott så de ångrar jag..
Imorgon har jag skola som börjar halv 5? kunde inte börjat lite senare eller? Hela dagen blir förstörd känns de som :( men men, de är ju bara ett halv år. Jag har i alla fall redan bestämt att de blir lunch/middag bestående av ost- och skink sallad någonstans imorgon och de ser jag verkligen fram emot för jag är hungrig nu! haha.
Ni får ha det så bra till imorgon när jag skriver igen !

Markus kommer hit imorgon och fixar de sista med bloggdesignen, visst är den fin de som är fixat nu? :D
Jag är super nöjd, :)

Puss,





My love <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0