Söndag, du tråkiga söndag!

Fan vilken bra dag vi hade igår! :D
Jag drack inte ens en hel drink igår och idag känns det som att jag drack upp hela systemets sortiment! Känner mig bakis som in i helskotta. Men de gör inget för de är värt de :) Har läst på Blondinbellas blogg att hon hade en super bra kväll och att lokalen vi hade fixat va snygg! Så vi gjorde så hon hade en bra kväll :) Tack Therese och Angelica för att vi fick hjälpa till. Och vi ses snart igen hoppas jag!

Har legat i sängen nästan hela dagen förutom 40 minuter för då va jag och handlade med pappa :p köpte chips, godis och läsk! Det är så en "bakis" söndag ska se ut!
Nu ska jag ta fram godispåsen igen, så vi hörs senare!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0