kallt

jag gräver ett hål på gården och kryper ner, mamma täcker över och där ska jag stanna tills det blir varmt igen! De jag ska ta med mig är datorn, chips, MASSA CHIPS, täcke och kudde :) kanske något att dricka?

Jaha, dagen börjar med att jag vaknar, går på toa, sätter mig på golvet i mitt rum och spyr! Vet inte hur länge sen det va jag spydde, och jag hade glömt hur ont det gör och hur hemskt de är. Jag gråter som en stucken gris när jag spyr :( Nu ska jag ta på mig mina brillor sen ta något att äta, och dricka massa cola!
Hoppas det va mammas medicin som gjorde mig dålig, för jag får fan inte bli sjuk! För på lördag ska jag och Josefine åka till Stockholm och fixa inför Blondinbellas fest :)
Ciao så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0