I´m back!

Har inte skrivit på en vecka, men vet heller inte riktigt vad jag ska skriva :p
Jag kan börja med att skriva att jag har fått mina glasögon och det ser förjävligt ut, men huvudvärken är borta nu i alla fall :)
Nästa helg ska jag ner till Stockholm och hjälpa Tessan och Angelica med Bellas fest, de kommer bli super kul tror jag :)

Jag har fått jobb också, men inte vilket jobb som helst utan ett Aupair jobb. I Turkiet!!
Jag vet bara inte hur jag ska göra om jag ska åka dit eller inte, de skulle vara skit kul att göra det, men vet inte om jag skulle klara av att vara borta så länge. Men om jag åker så kommer ni få en bättre blogg i alla fall, då byter den namn och kommer få minst 1 inlägg varje dag!
Dom är 4 stycken i familjen, mamma pappa och tvillingpojkar som fyller 1 år i februari, så dom är små och söta fortfarande om jag nu åker ner :) Jag är riktigt sugen, men så himla osäker :( Men jag kan tänka lite till, familjen har inte hört av sig så jag väntar på svar från dom, sen lär jag bestämma mig!

De va allt för nu. Vi hörs :)
Puss,

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åååååk! Fy fan va roligt :D

2010-10-17 @ 15:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0