Fredag

Ligger hemma i min säng, har precis varit ute med hunden!
Jag och pappa ska snart åka till Norrtälje! Mamma har varit där sen i måndags och tagit hand om sin morfar som snart ska somna in :( Fina gammelmorfar! Han vill inte släppa taget och se ljuset än fast han har pratat om det så länge.
Ikväll blire det nog en lugn kväll för mig, fast Josefine säger att jag ska med på krogen. Men eftersom jag har halsfluss så får vi se hur jag gör med de! Vill ju hellre bli frisk.
uscha, jag skulle behöva städa mitt rum, men jag orkar inte de så det ser ju ut som att de har vart en orkan eller något liknande i mitt rum. Va skönt de skulle vara och komma hem till ett helt nystädat rum utan att behöva gjort de själv :D Någon frivillig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0