lite tråkig ..

bloggen har blivit allt mer tråkigare, men gnistan i mig har brunnit ut!
Har så mycket att skriva men ingenting som står sig bra här i bloggen. Kanske skulle ta å lägga bloggen på hyllan, för vem har lust att läsa att jag varje dag saknar Robin? Jag saknar honom hela tiden, varje minut, varje sekund! De är inte bara att glömma, jag önskar jag bara va på semester eller att han va det och han kommer hem om 1 vecka och allt är bra igen. Men jag är inte dum, eller jo lite, sakta men säkert kommer jag förstå snart att de är slut mellan oss.
Det som är de jobbigaste är alla mina saker, jag vill inte ha dom! Men jag måste ju, de är ju inte så att han vill ha dom kvar hemma hos sig.

Skit samma, får se när jag skriver igen!
Ha det bra så länge, hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0