Hohoho

Hallåj!
Jag har så mycket jag vill skriva men sen när jag väl loggar in här på bloggen så är allt borta!
Kan börja med att säga att jag vill upp till Haparanda i jul men mamma ska jobba hela julen så vi kommer blir hemma :( Jag vill träffa farmor, farfar, faster och mina kusiner! Skulle vara så skönt att komma iväg också.
Så det kommer bli en tråkig jul hemma i Tobo, bestående av: Pappa, bror och mig själv, aa mamma kommer ju vara me under dagen också men sen sticker hon! Trodde inte jag skulle bry mig att hon ska jobba, men nu känner jag att de kommer vara så fel.. Kul, min jul är redan förstörd :) men men, gör det bästa av de och ligger i sängen och kollar på tv. Lär ju ändå inte få nå julklappar så kan sova bort hela dagen också!
Aa nu har jag skrivit lite mera idag, skriver mera imorgon för nu ska jag sova!!
Godnatt mina kära läsare (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0