30/3-10

senaste veckan har vart rolig men ändå min värsta på länge!

Onsdag förra veckan va jag in till Stockholm och träffade söta Therese, www.shopaholicmamman.se, vilket va väldigt trevligt :) Hon mötte upp mig på centralen och sen gick vi runt på stan från 10 till halv 5 ungefär, jag köpte min studentklänning som jag är supernöjd med!! Tack Therese för att du höll ögona öppna å såg klänningen ;)

Torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och nu tisdag har jag typ legat hemma å haft halsfluss, börjar äntligen bli bättre men jag blir hemma imorgon också men på torsdag måste jag till skolan då jag har nationella prov i svenska och så ska jag prata med SYVen och sen också få ett hemprov.. Super kul!

Lisa fyller år på torsdag och jag undrar vad jag ska köpa till henne i present? :O får fundera på de lite till, kanske köper något fint i Paris istället!!

De va allt från mig just nu, hörs snart igen!!

Puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0