9/2-10

Vilken dag! :O
Började med att jag "försov" mig till halv 9, jag börja 8 idag :p
har varit i köket hela dagen å lagat mat, någon äcklig kyckling korv så idag har jag hållt på med svin tarm! :) Inte riktigt min grej :S
Efter skolan så drog jag och Robin in till stan, vi tog Lucas med oss så åkte vi till Fyrishov och badade i några timmar, Lucas verkade tycka om de jätte mycket :) de är så kul att han kan vara med Robin!
Sen när vi skulle åka hem så va Lucas jätte trött så han skrek å ville verkligen inte vara tyst :( Men sen somna han :)
Nu tänker jag lägga mig i sängen och sova och hoppas på att min rygg är bra imorgon när jag vaknar, annars blir de nog inge skola för mig imorgon, för de innebär träskor och ännu värre ryggvärk :(

Jag älskar dig Robin, <3


Kommentarer
Postat av: Diana

Det enda Lucas pratat om på morgonen är att han var å bada med er så det var nog riktigt uppskattat!

2010-02-10 @ 11:07:30
Postat av: Heidi

Va kul att han tyckte om de :) <3

2010-02-10 @ 12:14:32
URL: http://heidieliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0