20/2-10

En nedstämd dag!
En sak som är bra är att Robin kommer med kinamat om ett tag..

Inatt mådde jag inge bra, beror nog på kycklingen igår.. Tror jag ska sluta äta de, får ont i magen varje gång jag äter de :(
Ikväll skulle jag vart med Lisa, Karolina och Josefine, Linda och Evelina kanske också skulle vart me, men jag hoppar över de, för nu har jag vart ut med hunden och mår fortfarande inge bra :(
Robin får ta hand om mig <3

Pratade med mamma nyss och mitt kusinbarn som opererade bort ena lungan igår mår inge bra, de såg verkligen inte bra ut.. Just nu ligger hon i respirator :( En liten prinsessa är vad hon är, hoppas du klarar dig Enni! <3

Love you Robin <3

Kommentarer
Postat av: Diana

håller tummarna för lilla Enni!

2010-02-21 @ 20:12:30
Postat av: Lindi

gumman <3

2010-02-22 @ 10:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0