16/2-10

Skolan idag gick bra, vi böt grupper idag i köket så nu är jag med Pirre!! :O Helvetet brakar lös då ibland, men men sånt man får ta! Gjorde semlor som vi ska ha som dessert imorgon, ska nog trycka i mig någon utan mandelmassa då :p

Nu har jag precis duschat eftersom man lär ju vara lite fin, och INTE gå runt å lukta skunk som man gör efter en hel dag i köket, för Robin 19 år idag :) GRATTIS ÄLSKLING <3

Så, de va allt för mig nu!

nej juste, en sak till..
en vacker dag finns du varken i mitt eller Robins liv! Den dagen ser jag så jävla mycket fram emot!!
du borde växa upp och inse att du snart fyller 20 och bete dig som de och inte som en jävla barnrumpa.
vi har vart tillsammans i snart 1,5 år och fortfarande tror du att du kan sabba för oss?!
Vi är mycket starkare än så ska du veta..

Heidi <3 Robin fucking forever!!

Kommentarer
Postat av: Lindi

go girl ;)

2010-02-16 @ 16:05:28
URL: http://somenlinda.blogg.se/
Postat av: Heidi

Så jävla less på människan !!! Hoppas hon fattar snart :)

2010-02-16 @ 19:42:47
Postat av: Diana

är det samma fortfarande???

2010-02-17 @ 17:03:44
Postat av: Heidi

Ja, något fel i hennes huve :p

2010-02-17 @ 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0