13/2-10

igår va de 2 månader kvar tills jag drar till Paris :D

nu tillbaka till verkligheten, igår kväll så jobbade jag :p 17-22, de gick bra!!
nu ska jag snart åka in igen å jobba 17-nånting :)

Imorgon är de alla <3 dags och Robin frågade imorse om jag ville gå på bio med honom imorgon (A) Så vi beställde biljetter när vi hade vaknat till lite grann och beställde bio till Farsan, den verkar vara sjukt rolig :)
Så imorgon blir de mys i biomörkret med popcorn, hotsnacks och Robin såklart :)
Va ska ni göra imorgon? :p

Nej, nu måste jag sminka mig å sen röra mig mot tåget.. Vi hörs :)
Tjiiing <3

Robin <3

Kommentarer
Postat av: Diana

Va duktig du är på att jobba gumman! Älskar dig! :-*

2010-02-15 @ 17:20:11
Postat av: Heidi

Måste ha pengar :) Älskar dig <3

2010-02-16 @ 15:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0