11/2-10

Idag va de skola mellan 10.20-15.45, ganska skön dag ändå :) Gjorde prov i naturkunskap och klarade de med hela 26 rätt av 40 totalt :) Faktiskt så är jag nöjd :D Sen efter skolan så va jag med Lisa, vi bakade muffins som såg helt miffo ut men dom va super goda :) Jag hade köpt hjärtströssel och dom va också super goda så nu är allt strössel slut :) men Lisa, Robin och mamma hjälpte mig mer än gärna att äta upp de ;) sen efter att vi hade fikat så träna vi lite i gymmet, Lisa va såklart svagast men jag gillar henne ändå (Y) sen åkte vi till Tierp, släppte av Lisa vid Konsum sen drog vi en liten sladdtur runt i Tierp! Nu är vi hemma och Robin ligger i sängen å fetar å jag ska snart göra honom sällskap :) men men, de va min dag.
Nu ska jag sova så jag orkar me 2 timmar skola imorgon och 6 timmars jobb på kvällen, vill inte jobba :( Men jag får tänka på pengarna (Y)

Jag älskar dig Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0