Tårar

Har gråtit nästan hela dagen idag, enda sen jag lämnade av Karolina vid bussen!
Gör jag rätt? Jag vill åka men är de såhär jobbigt nu när jag tänker på allt jag måste göra och allt jag måste lämna här hemma hur kommer jag inte känna när jag väl kommer dit.
Känns som att ingenting kommer att hinna fixas..
Ringde till ambassaden idag men fick inget vettigt svar från dom, så imorgon ska jag åka dit och hoppas att jag kommer rätt och att dom kan hjälpa mig att skaffa ett visum.
Va upp till polisen för att fixa nytt pass, men då stänger dom klockan 3 och de kan dom inte skriva något om på internet. Va till UM och skulle fixa piller men de ville inte komma in till apotekets receptsida så dom kunde jag inte få idag.
Måste städa mitt rum, tvätta hundratalston med kläder och kolla vad som ska me och inte!
Måste plugga teori och fixa körkortet innan jag åker, ringde Jörgen idag men fick man något svar? Nej! Ingenting vill funka för mig just nu.
Känns som krokben i hjulet hela jävla tiden .. :'(
Har inga pengar heller, så mamma och pappa får ju stå för alla kostnader nu till pass, visum, piller, flygbiljett, ALLT!
Kommer ju tydligen bli återbetalnings skyldig till CSN också. Allt går utför stupet!
Skitsamma, de blir som de blir.

Älskar alla som betyder något för mig, och ni ska veta att jag kommer att sakna er när jag är nere i Turkiet! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Gumman! Jag finns här och ställer gärna upp! <3

2010-12-06 @ 22:55:32
URL: http://josefinegadle.blogg.se/
Postat av: moster anna

Gumman allt kommer att bli bra .. Om du känner att allt går emot dig nu så kan det ju bara bli bättre sen. Vi kommer oxå sakna dig men vi vill ju att du ska åka och få en upplevelse för livet. Älskar dig och jag finns här för dig om du behöver KRAM <3

2010-12-07 @ 06:43:05
Postat av: Linnéa

jag finns här för dig smulan, <3

2010-12-07 @ 14:04:12
URL: http://nepaa.blogg.se/
Postat av: Jensen

Kommer sakna dig med ju =/ <3

2010-12-16 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0