i´ll be allright

När jag flyttar till turkiet är de mycket jag kommer sakna!
- min familj/släkt
- mina underbara vänner
- mina djur
- alla svenska onyttigheter
- svensk mat
- min säng


De är lite av vad jag kommer sakna. Något som kommer kännas konstigt är att jag kommer fira min födelsedag utan min familj :O men jag får väl tvinga ner dom till mig under den helgen, för jag fyller ju trots allt 20 år!!
Min första tanke när jag kom å tänka på att jag skulle fylla 20 nere i Turkiet va "SYSTEMET DÅ?????", men vafan jag kommer ändå inte ha råd att gå in där för jag kommer vilja köpa allt! Och nere i turkiet får jag redan köpa när jag kommer ner. Ska bli skönt att komma härifrån även fast de tar emot i hjärtat varje gång jag tänker på att jag ska lämna er, :/
De som tog emot mest va Robin, men nu när vi inte är tillsammans men är vänner så kan jag åka, för han kommer alltid vara min bästa vän och hoppas han alltid kommer att finnas för mig!

Nu vill jag önska alla en god jul och hoppas ni vart snälla så ni får några julklappar av tomten.
På lördag sticker jag upp till Haparandra så då blir de inte så mycket bloggande, men jag kommer nog ta med mig lill datorn så jag har internet vart jag än är ;)
Ha de så bra över jul och nyår, kanske kommer in å skriver ett litet inlägg!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0