Helgen som va!

Tja tja bloggen. (vilket humör jag är på)

I fredags så kom Josefine och Linnéa hit, vi spelade Kinect hela kvällen vilken resulterade i att jag hade en jävla träningsvärk på lördagen, har lite ont fortfarande men men! Vi hade kul och de va de jag ville :)

Lördag, va först på kalas hemma hos kusin Markus som fyllde hela 19 år. Fick god mat, snodde med mig en tröja hem, stylade håret på Markus för han skulle ut på kvällningen.
Jag och bror åkte hem för sen vankades de lite hemmafest. Litet gäng men förjävla kul hade vi. Drack, dansa till julmusik, ja allt! Vi hade kul.

Idag har jag mått som man brukar göra dagen efter en väldigt bra kväll med bra människor!
Drog en fet pirra till frukost/lunch/middag! Den satt fint vill jag lova. Sen hem till Josefine, slockna nästan i fotöljen. Men sen kom far och hämta mig. Lag mig i sängen, kolla på GG, somna, vaknar av ett ryck och fortsätter kolla på GG. Nu ska jag slockna för natten!

Imorgon ska jag boka flygbiljett till Turkiet!
Juste, boka något lite mer spännande igår :O
Nej godnatt på er ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0