Söndag 29/8

Fredagen va helt super! Vi serverade som gudar :D haha

Igår hade vi lite kräftkalas här hemma hos mig :) De va väldigt trevligt å kul att vi blev så många!! :D
Tobo dansen va ganska värdelös, betala 120 kr för att gå in å kolla vilka som va där å sen ut igen! Hjärtat kom å hämta mig så åkte vi hem å duscha, kolla på tv sen sov vi :)
Vakna imorse å fick en present av hjärtat, men när jag hade öppna de så va de till han själv men han hade slagit in så jag fick öppna de ;) haha, han är så gullig :) Vid 1 tiden gjorde jag mig iordning och lämna Robin å drog iväg till Åland med mamma å pappa, så nu har jag en present till honom som är till HAN å inte till mig ;) Jag köpte en parfym till mig själv å lite godis, spela för onödigt mycke pengar, men jag gick plus 50 kr, så med de vill jag säga att jag gjorde inte av med ett öre! Så då lönar de sig att spela också ;)
Nu ska jag sova å imorgon ska jag vakna när vaknar, ingen klocka som stör! något jag verkligen MÅSTE göra imorgon är att plugga matte som en sate, men mamma får hjälpa mig så de löser sig nog..

Nu har ni fått otroligt onödig information men de gör inget, för nu ska jag sova med min lilla hund som ligger här breve mig å snarkar, inte ens Robin gör de? :S men de gör inte heller något för jag tycker om min hund :)

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0