Onsdag

Imorgon kommer bli en lång dag.
Först är de skola 9-12, 14-15.30, efter de drar jag till Sandviken på möte sen hem till lilla Tobo :)
Fredag ledig hela dagen fast på kvällen drar jag till Sandviken igen å serverar 2000 pers :) Tur att jag har min mamma som kan köra mig överallt ;D haha
Fredag kväll kommer älskling hem också, så då blire mys när jag slutat å kommit hem :)
Tänka sig att imorgon är det bara 1 månad kvar till jag och Robin firar 2 HELA år tillsammans :O De är helt sjukt men den bästa tiden i mitt liv, <3

Lördag och söndag måste jag plugga :( Men lär göra något med min man också, så vi får se vad vi hittar på :) kanske tar våran hotellvistelse i helgen om han vill sova på hotell så snart efter att han gjort de i en vecka nu ;)
Sen måndag och tisdag är det plugg som gäller, sen på onsdag ska jag in till Stockholm och träffa söta Therese :)
Hoppas man hittar något fint, (:
Här kan ni läsa Therese´s blogg www.shoppingandfashion.se :) !

Nu ska jag mysa ner mig i Robins säng å drömma om honom ! Saknar han så jag spricker snart, <3

See you later, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0