Måndag 30/8

Vilken tur att jag inte gick upp tidigt imorse för att åka till skolan :) hade ett sms från skolan där de stod att lektionen va inställd! Skönt.

Idag har jag inte gjort något vettigt, förutom att jag körde med mamma till Tierp å hem igen :) Kärringar över 90 borde inte ha körkort? :S Nej de borde dom inte.. Tur att man är så mycket bättre själv :) 

Snart kommer hjärtat hit å äter mat med oss, sen får vi se om jag följer med till Tierp å sover eller om jag blir kvar här hemma i Tobo :p har inte bestämmt mig än.

Jag längtar tills på onsdag när jag ska åka till Stockholm å träffa fina Therese :)
Men tills dess väntar min första tvbild sända Naturkunskap B lektion imorgon kvart i 4, vilken jävla tid? :S

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0