dåligt ..

förlåt för min dåliga uppdatering :p

Vi har haft fint väder hela helgen! Hur skönt som helst..
Idag har jag varit på Grand Basaren, vet inte om man säger på eller i ? :p Men den va stor och en förjävla massa människor som lurar in en till deras små små små butiker :p Jag blev lurad, se de som ni vill, och är ni "shoppingberoend" åk inte dit.. Man kan pruta ganska mycket vilket jag lyckades väldigt bra med för att vara första gången :D Köpte ett par converse för 25 lira, lite mera än 100 kr! Köpte en ny Disel parfym till pappa (eftersom någon VÄN snodde den på en fest som jag hade) för 37 lira, mindre än 200 kr! Köpte en till parfym, Giorgio Armani AcquaDiGio för 20 lira, inte ens 100 kr, han ville ha 50 lira men de hade inte jag, därför är jag så smart och lämnar fram 50 lira men får tillbaka rätt summa ;) vare han eller jag som va dum då? hehe. Köpte Armani solglasögon för 15 lira! Sen blev jag bjuden på lunch av någon ramdon kille som börja prata med mig, de tackar man ju inte nej till, men nu vill han träffas igen men de kan han glömma! Tack för lunchen, bye bye!
Jag blev förälskad i den snyggaste väskan i hela världen, men han ville ha 250 lira för den men så rik är inte jag just nu :( försökte få den för 50 lira men så snäll va han inte.. De va ju synd :P

Idag blev de inga bilder förutom på de jag köpte :p Vågade inte ta fram kameran där i basaren, stannade man kom de fram flera stycken och ville sälja så de va bara att gå ;)


verkar inte som att de går att ladda upp bilder just nu, så jag gör de senare.
Hörs om ett tag!  Puss och kram på den som vill!


kommentera ..
(Y)

Kommentarer
Postat av: Mackan

Hehe.. Jag sa ju det. Dryga människor :) men man vänjer sig säkert. Du verkar ha det bra :) ta hand om dig nu . Puss och kram

2011-02-07 @ 16:51:08
Postat av: Josefine

Du är ju kung på att pruta min fru! snart kommer du hem och då ska vi ut på äventyr :) me love you! <3

2011-02-07 @ 17:21:30
URL: http://josefinegadle.blogg.se/
Postat av: Mamma & Pappa

Ta det försiktigt på basarerna ;) Älskar dig vårat <3

2011-02-07 @ 17:28:10
Postat av: mormor

Du är rolig du var bara inte allt för tuff puss kram

2011-02-07 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0